Megawatt Dijital
zhoppers

Zhoppers

Zhoppers, kendi kitlesini oluşturan, topluluk gibi yaşayan, dünya için dertlenen, dünyayı anlama çabasına ortak olan, özgün tasarımlarıyla genç̧, esnek ve umut dolu ama en önemlisi başına buyruk yeni nesil bir sosyal marka olmak için var.

Zhoppers, kendi kitlesini oluşturan, topluluk gibi yaşayan, dünya için dertlenen, dünyayı anlama çabasına ortak olan, özgün tasarımlarıyla genç̧, esnek ve umut dolu ama en önemlisi başına buyruk yeni nesil bir sosyal marka olmak için var.

Kendini “başına buyruk” olarak tanımlıyor... Kendisini Türk Dil Kurumu sözlüğündeki tanımla tarif etmek istersek, “Kimseden izin almaksızın dilediği gibi davranan (kimse), failimuhtar.” diyebiliriz. Evet, onlar failimuhtarlar! Logosundaki baykuş, tüketimin dayatmalarına karşı, sosyal bir marka oluşturarak “toplumsal fayda” ile entegre bir alışverişi simgeler. Düşünmeyi, bir hikâye duyunca heyecanlanmayı, birlikte üzülmeyi, birlikte sevinmeyi ve özgürce lakin insanlığa karşı sorumluluğu bir arada yaşamayı bilen bir markadır Zhoppers.com

Markanın ilk etaptaki ürünleri; Ünlülerin tasarladığı tasarım tişörtler, Basic tişörtler, ZhoMask (özel tasarım maskeler), BanZana (özel tasarım bandanalar), ZhoBAF (özel tasarım baflar)’dan oluşmaktadır.

www.zhoppers.com